Dlaczego warto kupić długopisy z grawerem?

Dlaczego warto kupić długopisy z grawerem?

Niektóre firmy lubią korzystać z nietypowych lub gotowych przedmiotów promocyjnych. Oczywiście mogą one przyciągnąć wiele uwagi w krótkim okresie, ale rzadko mają żywotność porównywalną do tej, jaką dają długopisy z grawerem. Ponieważ jedną z największych zalet z inwestowania w produkty reklamowe jest długoterminowa korzyść marketingowa, wybranie czegoś, co jest tylko nowinką, może nie być najlepszym rozwiązaniem. W końcu firmy poszukują czegoś praktycznego, co będzie służyć odbiorcom codziennie.

Niektóre firmy lubią korzystać z nietypowych lub gotowych przedmiotów promocyjnych. Oczywiście mogą one przyciągnąć wiele uwagi w krótkim okresie, ale rzadko mają żywotność porównywalną do tej, jaką dają długopisy z grawerem. Ponieważ jedną z największych zalet z inwestowania w produkty reklamowe jest długoterminowa korzyść marketingowa, wybranie czegoś, co jest tylko nowinką, może nie być najlepszym rozwiązaniem. W końcu firmy poszukują czegoś praktycznego, co będzie służyć odbiorcom codziennie.

Zalety długopisów z grawerem

1. Ciągła ekspozycja

Bardzo ważne jest określenie tego, gdzie ludzie korzystają z przedmiotu promocyjnego. Jeśli dana osoba może zastosować go tylko podczas wakacji lub sporadycznie w trakcie wykonywania swoich obowiązków, to zatraca się cały sens upominków korporacyjnych. Długopisy z grawerem cały czas znajdują się na biurkach i w kieszeniach, a ludzie widzą je regularnie, dzięki czemu ekspozycja jest w tym przypadku nieporównywanie większa.

2. Użyteczność

Istnieje kilka sposobów podejścia do artykułów promocyjnych. Jednym z nich jest zakup czegoś, co jest tak użyteczne, dzięki czemu ludzie chcą zachowywać to jak najdłużej. Innym jest nabywanie przedmiotów, które są bardzo wysokiej jakości i pokazują wartość, jaką przywiązuje się do relacji. Wreszcie można wybrać coś wyjątkowego, unikatowego na skalę branży i rynku. Długopisy z grawerem mogą zaspokoić każdą z tych potrzeb, zapewniając użyteczność, praktyczność i estetyczność.

3. Promowanie marki

Powierzchnia reklamowa jest kolejnym ważnym czynnikiem. Niewielki przedmiot, choć przydatny i praktyczny, może nie mieć wystarczającej ilości miejsca do zadrukowania, aby był dobrym wyborem do promowania swojej marki. Dostosowywane długopisy z grawerem oferują wystarczająco dużo powierzchni, aby zawierać logo, nazwę firmy i kilka różnych dróg kontaktu, takich jak witryna, adres e-mail i numer telefonu.

4. Odpowiednia wielkość

Rozdając ciężkie lub masywne przedmioty promocyjne można sprawić, że ludzie nie będą chcieli (a niekiedy nawet nie będą mogli) ich ze sobą nosić. Z kolei coś wyjątkowo małego szybko się gubi i nie daje zasięgu marketingowego, którego wymaga się od stosunkowo drogiej inwestycji. Długopisy z grawerem stanowią tu „złoty środek”, ponieważ nie ma problemu z ich przenoszeniem, a dzięki temu, że są użyteczne, ich właściciele poświęcają im uwagę, aby mieć pewność, że mają je pod ręką.

5. Zasięg

Większość ludzi zachowuje przedmioty promocyjne przez co najmniej sześć miesięcy. W zależności od ich rodzaju, mogą zostać one przekazane dalej. Następnie każda osoba korzystająca z takiego elementu jest potencjalnym klientem i reklamodawcą dla firmy.

Długopisy z grawerem mogą być swobodnie wymieniane między różnymi osobami. Takiej właściwości nie mają np. kubki, koszulki czy nawet pendrive. Za każdym razem, gdy długopis zmienia właściciela, czasowo lub na stałe, rozszerza się zasięg marketingowy. Dla swoich najlepszych klientów można zatem zamówić spersonalizowane długopisy z grawerem wraz z informacjami o firmie. A w przypadku masowych upominków dostępne są niedrogie opcje, które również wpłyną na pozytywny odbiór marki.