Jakie korzyści dają przedsiębiorcom długopisy z grawerem?

Jakie korzyści dają przedsiębiorcom długopisy z grawerem?

Z ogromnej puli przedmiotów promocyjnych trudno jest zdecydować się na takie, które będą nie tylko użyteczne dla odbiorców, ale mogą również nieść znaczne korzyści finansowe dla przedsiębiorcy. Długopisy z grawerem spełniają oba te warunki, a to tylko początek ich pozytywnego wpływu na firmę. Dlaczego w biznesie tak często sięga po te produkty reklamowe?

Promocja przekazywana z rąk do rąk

Szacuje się, że długopisy z grawerem są używane przez 75% obdarowywanych osób przynajmniej przez rok. To bardzo imponujący czas, w którym reklama działa, a jeszcze lepsza wiadomość jest taka, że mało kto wyrzuca takie produkty promocyjne, a przeważnie przekazuje je po prostu dalej. Czy to w szkole, biurze, agencji prasowej – metalowe długopisy z grawerem mogą trafić do kilkunastu osób. Oznacza to, że za cenę mniejszą niż złotówka dociera się do szerokiego grona odbiorców, z których każdy ma bezpośredni kontakt z tym, co zostało zawarte na korpusie.

Reklama na kilka pokoleń

Firmy, które decydują się na długopisy z grawerem, muszą mieć świadomość tego, że produkt ten może służyć latami. Wybór gadżetów najwyżej jakości jest kluczowy do tego, by stworzyć reklamę, która będzie oddziaływać na kilka pokoleń! Dobry, solidny długopis może wytrzymać nawet bardzo intensywne zużycie, a grawer dzięki swoim właściwościom nigdy nie straci na czytelności. Inne produkty promocyjne po prostu nie oferują tej samej obietnicy długowieczności.

Nieograniczony zasięg

Od dzieci w wieku szkolnym, przez pracowników biurowych, po emerytów – każdy używa przyborów do pisania. To sprawia, że długopisy z grawerem mogą być odpowiednim upominkiem dla przeróżnych grup docelowych. Potencjał ten jest nie do przeceniania z punktu marketingowego. Tak naprawdę nie ma korporacji, która nie mogłaby wykorzystać tych produktów reklamowych w swojej kampanii. Sprawdzają się zarówno podczas poważnych konferencji branżowych jako upominek dla gości, ale także jako podziękowanie za dokonanie zakupów dla klientów. Można rozdawać je:

  • na ulicy,
  • na targach,
  • na konferencjach,
  • na wydarzeniach lokalnych,
  • na uczelniach,
  • w szkołach,
  • w zakładach pracy.

Gest, który wiele znaczy

Metalowe długopisy z grawerem to prosty i skuteczny sposób na pokazanie swoim klientom, że są oni ważni. Wręczenie takiego przedmiotu to elegancki gest, który tak naprawdę nie kosztuje wiele, a jest niezwykle istotny dla odbiorców.

Niektóre firmy decydują się wydawać pieniądze na materiały promocyjne, z którymi ich klienci nie mają nic wspólnego. Mogą być to np. gadżety elektroniczne rozdawane w grupie, która stroni od nowinek technologicznych. Przedmioty te są nie tylko stratą środków finansowych, ale pokazują obdarowywanym, że firma nie traktuje ich poważnie, a to pierwszy krok do osłabienia pozycji marki na rynku. Zawsze powinno upewnić się, że postrzeganie przedsiębiorstwa przez społeczeństwo jest pozytywne, a długopisy z grawerem są jednym ze sposobów, aby to zrobić.

Dlaczego warto?

Nie ma wątpliwości, że artykuły promocyjne nadal cieszą klientów. Świat może przenosić się do sieci i faworyzować procesy automatyczne, ale firmowe długopisy z grawerem są nadal świetnym sposobem na dotarcie do potencjalnego klienta. Stanowią wyrafinowany sposób na rozpowszechnianie wiadomości i promowanie wizerunku wśród konsumentów.