Grawer na długopisach. Co może być wygrawerowane na długopisie?

Grawer na długopisach. Co może być wygrawerowane na długopisie?

Długopisy z grawerem sprawdzają się jako upominki przy bardzo wielu okazjach, zarówno tych osobistych, jak i korporacyjnych. Spersonalizowane modele nie tylko wyglądają świetnie, ale również pozwalają na szybkie budowanie relacji. Mają również wartość sentymentalną, co w przypadku takich gadżetów jest niezwykle cennym atutem. Co i jak grawerować na długopisach, by uzyskać jak najlepsze efekty?

Styl i kolor

Grawerowanie to proces polegający na pozbywaniu się wierzchniej warstwy metalu na korpusie lub innym elemencie długopisu. Nie zakłada on barwienia, więc kolor, jaki się dzięki niemu uzyskuje, zależy od rodzaju tworzywa, z jakiego wyprodukowane są konkretne przybory do pisania. Najbardziej wyróżniające się barwy można uzyskać na stali nierdzewnej lub mosiądzu, z kolei srebro będzie miało jedynie żłobienia nieodcinające się od reszty.

Grawer na długopisach  może być różnorodny. Nie ma ograniczeń co do tego, jakiego rodzaju grawer chce się uzyskać – napis można stworzyć przy pomocy każdej czcionki, zarówno pogrubionej, jak i w kursywie. Największe znaczenie ma tutaj wielkość samego tekstu. Warto decydować się na taką, która będzie łatwa do odczytania, a zarazem nie zakryje całego korpusu. Długopis z grawerem prezentuje się najlepiej, jeśli charakteryzuje się minimalizmem i przemyślanym doborem ornamentów.

Tekst – długość i treść

Na długopisach standardowej wielkości można stworzyć napisy, które mają średnio 15-20 znaków. Oznacza to, że bez problemu tekst może zawierać np. nazwę wydarzenia i datę, inicjały lub krótką osobistą wiadomość. Tak naprawdę na długopisach można wygrawerować wszystko, co zostanie przesłane przez klienta. Taki długopis z grawerem jest cudownym prezentem na rocznicę, świętowanie awansu czy ukończenie szkoły. W szczególnych przypadkach można zdecydować się na dłuższy tekst, jednak często zaburza to estetykę i odbiór całej treści.

Ważne! Przy dużych zamówieniach warto zwrócić uwagę na poprawność pisowni i sens całej wiadomości – otrzymany szablon transferuje się do maszyny, która wykonuje swoją pracę automatycznie. Przy rażących błędach pracownicy są w stanie zainterweniować, jednak już nie mają wpływu na to, że podano złą datę lub inicjały.

Długopisy z grawerem dla przedsiębiorstw

Podarowanie swoim klientom spersonalizowanych gadżetów promocyjnych mówi wiele o firmie i marce. Jeśli są one wysokiej jakości, to o znacznie łatwiej jest wpływać na pozytywny odbiór. Długopisy z grawerem uznawane są za jedne z najlepszych narzędzi marketingowych, ponieważ są nie tylko funkcjonalne, ale również estetyczne i łatwe w dostosowywaniu do konkretnych organizacji.

Trzeba pamiętać o tym, że grawer na długopisach to nie tylko napis. Nie ma przeszkód, by umieszczać na nich logo, proste grafiki czy połączenie hasła reklamowego z danymi kontaktowymi. Jednym zastrzeżeniem jest tu dostarczenie plików z tymi elementami w odpowiedniej jakości i formacie, a następnie zdecydowanie się na miejsce ich ułożenia i wielkość.